O NAS       PROMOCJE        VOUCHERY        CENNIK        GALERIA       KONTAKT

 


STRONA GŁÓWNA

WARSZAWA - KABATY
ul. Wąwozowa 11 lok. U3
tel. 22 855 77 77
      503 400 500


ZAPRASZAMY:
pon.-pt.   9.00 - 21.00
sob.         9.00 - 17.00











Drodzy Klienci

Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem i odmrożeniem III etapu gospodarki wracamy do pracy z dniem 18 maja 2020 roku.

W związku z powyższym od poniedziałku 18.05.2020 r. salon Carolina Clinic funkcjonuje w standardowych godzinach, czyli 9.00-21.00.

Dbając o Państwa i Nasze Bezpieczeństwo wprowadzamy nowy

REGULAMIN WIZYT W SALONIE CAROLINA CLINIC

  1. Przyjmujemy Klientów wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym, bądź za pomocą rezerwacji online.
  2. Przyjmujemy tylko osoby ZDROWE, klient nie może przyjść na umówioną wizytę, jeśli:
    • występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
    • jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
    • zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
    • w ciągu tygodnia miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
    Jeśli u Klienta nie zaistniały przesłanki wymienione powyżej, poinformujemy go telefonicznie o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa, w tym o przyjściu do salonu w maseczce (Klient zdejmie maskę tylko na czas wykonania zabiegu, jeśli dotyczy on zasłoniętego obszaru twarzy) oraz zabraniu ze sobą rękawiczek jednorazowych.
  3. Klient przy wejściu do salonu dezynfekuje ręce.
  4. Mierzymy temperaturę klienta.
  5. Prosimy o wypełnienie krótkiego oświadczenia stanu zdrowia i zgody na zabieg.
  6. Wymagane jest przybycie w maseczce ochronnej zasłaniającej nos i usta. Jeśli Klient przyjdzie bez maseczki ochronnej, aby usługa mogła się odbyć, salon zapewni ją odpłatnie.
  7. Nie ma możliwości wpuszczania osób towarzyszących.
  8. Poczekalnia zostaje wyłączona z użytku - w salonie może przebywać tyle klientów, ile jest stanowisk.
  9. Rzeczy osobiste klientów przechowujemy w odpowiednio przygotowanych do tego workach jednorazowych, tak by nie stykały się ze sobą.
  10. Kienta obowiązuje bezwzględny zakaz używania, a także wyjmowania telefonów komórkowych, podczas wizyty w salonie.
  11. Nie serwujemy kawy i herbaty - wyjątek stanowi woda w oryginalnie zapakowanych opakowaniach.
  12. Wydłużamy wszystkie usługi o 15 min, by mieć czas na dezynfekcję po każdym Kliencie.
  13. Do każdej wizyty doliczamy opłatę higieniczną w wysokości 10 zł.

Czekamy na Was :)


Aby zapewnić Państwu bezpieczeństwo podczas epidemii w Salonie

PERSONEL CAROLINA CALINIC ZOBOWIAZUJE SIĘ DO PRZESTRZEGANIA PONIŻSZYCH ZASAD

Pracownikom każdorazowo przed rozpoczęciem dnia pracy mierzona będzie temperatura, a także będzie przeprowadzany i dokumentowany wywiad o braku wstępowania objawów chorobowych oraz o braku kontaktu z osobą, która miała widoczne objawy chorobowe lub była narażona na kontakt z osobą zakażoną.

W trakcie wykonywania usługi personel zobowiązuje się do:
  • obowiązkowego noszenia rękawiczek przy wykonywaniu usługi, jeśli rodzaj wykonywanej usługi na to pozwala (jednorazowe rękawiczki zmieniane będą po każdym Kliencie, a wielorazowe myte i dezynfekowane pomiędzy klientami),
  • używania ręczników jednorazowych wszędzie tam, gdzie jest to możliwe,
  • wymiany ręczników i podkładów po każdym Kliencie, a w przypadku wielorazowych - prania w temperaturze min. 60°C z użyciem detergentu,
  • wykorzystania peleryn jednorazowych lub wielorazowych odpowiednio zdezynfekowanych, lub pranych temperaturze min. 60°C z użyciem detergentu po każdym Kliencie,
  • przestrzegania zakazu używania, ale też wyjmowania telefonów komórkowych w trakcie wykonywania usługi.

Po zakończeniu wykonywania usługi następuje:
  • zdjęcie rękawiczek po każdym Kliencie lub w razie potrzeby (uszkodzenie w trakcie wykonywania usługi) i natychmiastowe wyrzucenie ich do kosza, a następnie umycie, osuszenie i dezynfekcja rąk,
  • sprzątnięcie i dezynfekcja powierzchni dotykowych na stanowisku i w salonie, narzędzi, urządzeń, a także innych powierzchni z którymi Klient miał lub mógł mieć styczność (klamki, poręcze, włączniki, uchwyty, oparcie krzeseł itp.),
  • przerwa od zakończenia usługi do przyjęcia kolejnego Klienta o długości, która wynika z wymagań przy zastosowaniu danego środka do dezynfekcji, zgodnie z jego instrukcją użycia, zanim następny Klient zostanie obsłużony na tym samym stanowisku,
  • częsta wentylacja salonu poprzez wietrzenie.

Zapewnienie bezpieczeństwa w Carolina Clinic

  1. Za jedną z najważniejszych kwestii w zapobieganiu rozprzestrzeniania się koronawirusa uważa się utrzymywanie czystości rąk - ich częste mycie wodą z mydłem lub dezynfekowanie (jeśli dłonie nie są w sposób widoczny zanieczyszczone). Stosujemy higienę rąk:
    • przed i po pracy z Klientem,
    • po dotykaniu banknotów/kart kredytowych, klamek itp.,
    • przed dotykaniem ust, nosa czy oczu,
    • po zanieczyszczeniu rąk wydzieliną z dróg oddechowych, np. w przypadku kasłania, kichania,
    • przed i po skorzystaniu z toalety,
    • przed wejściem do pomieszczenia dla personelu,
    • przed i po posiłku, spożywaniu napojów.
  2. Noszenie rękawiczek nie zastępuje mycia rąk.
  3. Pracownicy salonu dezynfekują dłonie przy Kliencie, aby pokazać mu, że traktują higienę priorytetowo.
  4. Dla Klientów umożliwiona jest dezynfekcja rąk w różnych punktach w salonie (przy drzwiach wejściowych, gdzie dezynfekcja jest obowiązkowa, przy wchodzeniu i wychodzeniu z salonu, przy recepcji/strefie roboczej, na stanowisku pracy).
  5. W miejscach publicznych, w tym w salonie fryzjerskim, obowiązkowe jest noszenie osłony ust i nosa. Dla zwiększenia bezpieczeństwa pracownicy mogą dodatkowo stosować gogle ochronne lub przyłbice.
  6. Zaleca się, by unikać dotykania oczu i ust.
  7. Zaleca się, aby odzież robocza była prana codziennie i przechowywana w czystym, zamkniętym miejscu.
  8. Odzież robocza używana jest tylko do pracy z Klientem.
  9. Obuwie robocze dla pracowników używane jest wyłącznie w pracy.
  10. Stosowane są jednorazowe okrycia, ręczniki, podkłady, peleryny itp. dla każdego Klienta. Jeśli nie ma takiej możliwości, materiały wielorazowe po każdym Kliencie są prane w temperaturze minimum 60°C z użyciem detergentu.
  11. Stosowana jest dezynfekcja każdego narzędzia i opakowania produktu po każdym Kliencie. Obowiązkowa zasada to jeden fryzjer z zestawem czystych narzędzi dla jednego Klienta (grzebienie, nożyczki, spinki, szczotki itd.).
  12. W przypadku produktów dawkowanych, po każdym otwarciu opakowania zewnętrznego czyści się je i dezynfekuje (należy zwrócić uwagę na łatwe w obsłudze elementy, takie jak aplikator). Przed użyciem szamponu, odżywki, maseczki, pasty do stylizacji, żeli itp., należy umyć ręce lub używać jak najwięcej narzędzi jednorazowego użytku takich jak szpatułki do pobierania produktu z miski, z tubki itp.
  13. Stosowana jest dezynfekcja każdego stanowiska i umywalki do mycia włosów po każdym Kliencie.
  14. Prowadzone jest regularne sprzątanie salonu, mycie wodą z detergentem lub dezynfekcja.




 

Włosy   •   Twarz   •   Ciało   •   Dla mężczyzn   •   Masaże   •   Dłonie   •   Stopy   •   Polityka prywatności